niedziela, 12 lipca 2015

DLACZEGO NIENAWIDZĘ LATA

Jeśli chcielibyście coś o mnie wiedzieć, to na pewno jest to fakt, że nie lubię wielu rzeczy (nie mam na myśli jedzenia, tutaj lubię prawie wszystko haha). Jedna z tych rzeczy to lato. Tak, szczerze nienawidzę lata, do czego dam wam 5 powodów.

1.Wakacje
Lato to wakacje, a wakacje to marnowanie czasu. Nie jestem wyjątkowo ambitną osobą, ale nie lubię marnować czasu. Serio, gdyby nie to, że chodzę do pracy dwa razy w tygodniu chyba nie wychodziłabym z domu. Ponadto, chodzę spać po północy, a wstaję po 10:00, więc cały poranek mam zmarnowany i szybko orientuję się jak błyskawicznie lecą mi dni.

2.Owady
Serio, owady to jedna z tych rzeczy, które nienawidzę najbardziej. Czy jest coś bardziej denerwującego niż mucha brzęcząca po pokoju? Wstawanie co chwilę by szukać komarów też nie jest moim ulubionym zajęciem. Albo fakt, że nie możesz wyjść z jedzeniem na dwór, bo zaraz zlecą się pszczoły, osy, muchy, wszystko, co lata. ughh

3.Upały
Większość narzeka na deszcze w lecie, a dla mnie to zbawienie. Serio, upały to męczarnia. Gdyby nie mój serdeczny przyjaciel Pan Wiatrak nie wiem, co bym zrobiła.

4.Tłumy wszędzie
Nie jestem bardzo towarzyską osobą, ok przyznaję. Dlatego nienawidzę tłumów ludzi, a lato to czas tłumów wszędzie. Każdy robi zapasy, jakby zbliżał się koniec świata, bo wyjeżdża, są przeceny, każdy ma inne powody. Ludzie są wszędzie. Plaża? Tłum. Sklep? Tłum. Fryzjer? Tłum. Toaleta? Tłum.

5.Pot
Oczywisty punkt...pot. Wszystko się poci, MZK nie pachnie najlepiej, a ludzie muszą przebierać się 46 razy dziennie. ((na szczęście Pan Wiatrak tu też może pomóc))










a wy? 
jaka jest wasza ulubiona pora roku i dlaczego?
na dziś to tyle, piszcie w komentarzach! 



see ya, 
iza x

11 komentarzy:

  1. kocham lato, ale notka fajna
    czekam na następne x

    OdpowiedzUsuń
  2. osobiście kocham lato, ale przyznam że owady i pot to koszmar i zgadzam się z Twoim zdaniem :)
    obserwuję i pozdrawiam, http://acia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam lato *-* Haah ale nienawidzę potu xd
    Zapraszam do mnie, jeśli Ci się spodoba to zaobserwuj.

    mary-and-mint.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja uwielbiam lato i upały :)

    Mogłabyś poklikać w linki lub banery na moim blogu? Byłabym bardzo wdzięczna:) Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie:)

    sialalala96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. moja ulubiona pora roku to zima. ten swiateczny klimat... nie sa sie tego niczym zastapic. tak samo piekno krajobrazu pokrytego snieznym puchem, zimne dni kiedy mozna sie zakopac pod koldra i czytac ksiazke.
    pozdrawiam, www.poziomkabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. obserwuję:)

    U nas nowy post. Serdecznie zapraszam:)

    http://sialalala96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie lubię lata z identycznych powodów, ale nie mogę powiedzieć, że go nienawidzę :)
    Nie potrafię stwierdzić, która pora roku jest moją ulubioną... Waham się pomiędzy latem, a zimą ^^

    Bardzo fajny post, pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Moją fav porą roku jest zdecydowanie wiosna, kiedy nie jest jescze za gorąco i wszystko dopiero rosnie <3

    btw załozylam dopiero bloga, mogłabyś zerknąć, ew. zaobserwować? to dla mnie baaaardzo wazne ♥
    thousand-miles-to-heaven.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja lubię lato, jednak nie jest to moja ulubiona pora roku. Zdecydowanie lepiej czuję się jesienią lub wiosną :)

    http://onceethought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja lubię lato, ale owady w tym czasie są naprawdę okropne :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. osobiscie lubie lato, ale przyznaje, owady i te upaly nie sa najlepsze, ale mozna sie przyzwyczaic
    Zapraszam do siebie http://sunshineverytime.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń